Ακούγοντας πρόσφατα, σε ένα από τα τηλεοπτικά κανάλια της Χαλκιδικής, τον βουλευτή της Ν.Δ. κ. Γ. Βαγιωνά, να αναπτύσει επί μακρόν, την ερώτηση που έκανε στην Βουλή για το «συμπεθεριό» της Ελληνικός Χρυσός με τον Εμίρη του Κατάρ και να λέει τα φοβερά και τρομερά του τύπου: «θα μ’ έχουν απέναντί τους», «πάνω απ’ το πτώμα μου», «εγώ εκπροσωπώ την Χαλκιδική» και άλλα τέτοια «παλικαρίσια», σκέφτηκα μια γαλλική παροιμία (στα γαλλικά κάνει και λογοπαίγνιο) που λέγεται -συνήθως και κατ’ αρχήν- για τις γυναίκες και για την εσφαλμένη εντύπωση που μπορεί να δημιουργήσει κάποια σε σχέση με την ομορφιά της, ωστόσο έχει επεκτάσεις και σε άλλες περιπτώσεις, πέραν των γυναικών, στις εσφαλμένες εντυπώσεις που μπορεί να δημιουργήσει γενικώς κάποιος: «είναι ωραία από μακριά, αλλά είναι μακριά από το να είναι ωραία».
Αυτά λοιπόν ο κ. Βαγιωνάς, που τα «κόβει και τα ράβει» στα τηλεοπτικά κανάλια και άμα δεν τον ξέρεις τον άνδρα, μπορεί και να πεις: «ετούτος εδώ, έχει κάκαλα». Άμα όμως τον έχεις λίγο παρακολουθήσει, στον πολιτικό του βίο και στις επιδόσεις του, ξέρεις πολύ καλά ότι πρόκειται για φτηνούς εντυπωσιασμούς και για την γνωστή ρήση: «θεωρία επισκόπου και καρδία μυλωνά».
Αυτά λοιπόν ο κ. Βαγιωνάς, που τα «κόβει και τα ράβει» στα τηλεοπτικά κανάλια και άμα δεν τον ξέρεις τον άνδρα, μπορεί και να πεις: «ετούτος εδώ, έχει κάκαλα». Άμα όμως τον έχεις λίγο παρακολουθήσει, στον πολιτικό του βίο και στις επιδόσεις του, ξέρεις πολύ καλά ότι πρόκειται για φτηνούς εντυπωσιασμούς και για την γνωστή ρήση: «θεωρία επισκόπου και καρδία μυλωνά».
Τον πείραξε τον άνθρωπο ο Εμίρης του Κατάρ, εξανέστη, επαναστάτησε και –άκουσον, άκουσον- κατέθεσε ερώτηση στην Βουλή των Ελλήνων. Όταν έγιναν όλα τα επαίσχυντα για την έγκριση της ΜΠΕ και μπήκαν οι υπογραφές –και επί της κυβέρνησης του κόμματός του- για την καταστροφή της Χαλκιδικής, ο «πατριώτης και πρώτα Χαλκιδικιώτης» κ. Βαγιωνάς, όχι μόνον «κατάπινε την κάμηλο», αλλά αβαντάριζε κιόλας την Ελληνικός Χρυσός.
Σήμερα, «κύριος οίδε» γιατί, ομολογεί στην ερώτησή του, ότι «υπάρχει παρασκήνιο» και «παίζονται παιχνίδια την πλάτη της περιοχής μας», ότι στην όλη ιστορία είχαμε μεθοδεύσεις και περίεργες συμπτώσεις, ότι θα υπάρξουν βαρύτατες περιβαλλοντικές επιπτώσεις, ότι θα χρησιμοποιηθούν κυάνια, ότι θα χαθεί το νερό της περιοχής, ότι η Χαλκιδική θα γίνει «κρανίου τόπος», ότι η τοπική κοινωνία είναι ανάστατη.
Ξύπνησε, όταν είδε τον Εμίρη του Κατάρ, και τα θυμήθηκε όλα αυτά που ομολογεί στην ερώτησή του; Μετάνιωσε για την μέχρι τώρα στάση του, ή έγιανε το δόντι του (το θυμάστε άραγε αυτό); Τίποτα απ’ όλα αυτά. Ως γνήσιος πολιτικάντης, μάλλον κατάλαβε ότι οι πολλοί στην Χαλκιδική είναι εναντίον της καταστροφικής επένδυσης και ότι η στάση του δεν θα του βγει σε καλό και….ώωωπ, κάνει την κωλοτούμπα. Επειδή όμως έπρεπε να βρει ένα πάτημα, στην –έτσι κι αλλιώς- αγοραία λογική του, ο Εμίρης του Κατάρ του έκατσε μια χαρά και ανακάλυψε τα ανύπαρκτα αντισταθμιστικά οφέλη και ότι ο Δήμος Αριστοτέλη πρέπει να πάρει το 10% από τα κέρδη, για τον πλούτο που εκχωρείται και για το κακό που θα γίνει στην περιοχή.
Σήμερα, «κύριος οίδε» γιατί, ομολογεί στην ερώτησή του, ότι «υπάρχει παρασκήνιο» και «παίζονται παιχνίδια την πλάτη της περιοχής μας», ότι στην όλη ιστορία είχαμε μεθοδεύσεις και περίεργες συμπτώσεις, ότι θα υπάρξουν βαρύτατες περιβαλλοντικές επιπτώσεις, ότι θα χρησιμοποιηθούν κυάνια, ότι θα χαθεί το νερό της περιοχής, ότι η Χαλκιδική θα γίνει «κρανίου τόπος», ότι η τοπική κοινωνία είναι ανάστατη.
Ξύπνησε, όταν είδε τον Εμίρη του Κατάρ, και τα θυμήθηκε όλα αυτά που ομολογεί στην ερώτησή του; Μετάνιωσε για την μέχρι τώρα στάση του, ή έγιανε το δόντι του (το θυμάστε άραγε αυτό); Τίποτα απ’ όλα αυτά. Ως γνήσιος πολιτικάντης, μάλλον κατάλαβε ότι οι πολλοί στην Χαλκιδική είναι εναντίον της καταστροφικής επένδυσης και ότι η στάση του δεν θα του βγει σε καλό και….ώωωπ, κάνει την κωλοτούμπα. Επειδή όμως έπρεπε να βρει ένα πάτημα, στην –έτσι κι αλλιώς- αγοραία λογική του, ο Εμίρης του Κατάρ του έκατσε μια χαρά και ανακάλυψε τα ανύπαρκτα αντισταθμιστικά οφέλη και ότι ο Δήμος Αριστοτέλη πρέπει να πάρει το 10% από τα κέρδη, για τον πλούτο που εκχωρείται και για το κακό που θα γίνει στην περιοχή.
Κι εδώ δηλαδή προτάσσει την «παιδευτική» λογική της εκπόρνευσης: αφού δηλαδή «θα μας κάνετε ότι είναι να μας κάνετε» και θα το ευχαριστηθείτε, δώστε μας κι εμάς ένα 10% για να το ευχαριστηθούμε κι εμείς και «να σας κάτσουμε», αλλιώς «θα περάσετε πάνω από το πτώμα μου» (αυτό το έρμο το πτώμα, πολύ το έχει ταλαιπωρήσει με το να περνάει ο καθένας από πάνω του). Κάπως αλλιώς βέβαια λέγεται αυτό το 10% στην λαϊκή καθομιλουμένη, αλλά δεν μου επιτρέπεται να το γράψω (καταλαβαίνετε τώρα εσείς), πάντως λέγεται και γι’ αυτόν «που πληρώνει τα …).
Τόσο καλό παράδειγμα πατριωτισμού και αξιοπρέπειας ο κ. βουλευτής, να τον χαιρόμαστε και ο πατριωτισμός του να μπει και να διδάσκεται στα σχολεία στις εθνικές εορτές, αντί του Κολοκοτρώνη και του Άρη Βελουχιώτη.
Ο κ. Βαγιωνάς ούτε κατάλαβε, ούτε πρόκειται να καταλάβει ποτέ τίποτα. Το γιατί αντιδρά ο κόσμος, είναι έξω από τον ορίζοντά του, είναι «ψιλά γράμματα». Νομίζει ότι είναι θέμα τιμήματος και εξαγοράς συνειδήσεων. Από πού άραγε να αντλεί το παράδειγμα;
Το γράψαμε και παλιότερα, σε άλλη ανάρτηση, για το πώς αναδεικνύεται κανείς βουλευτής στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, «τη βοηθεία» των ούρων. Αυτή είναι όμως η Ελλάδα μας και αυτή η ποιότητα του πολιτικού μας προσωπικού που μας έφερε ως εδώ, σ’ αυτά τα χάλια. Κι όχι μόνον αυτό, κυρίως αυτή είναι η ποιότητα των πολιτών-ψηφοφόρων που τους αναδεικνύει εκπροσώπους και κυβερνήτες μας.
Ο κ. Βαγιωνάς ούτε κατάλαβε, ούτε πρόκειται να καταλάβει ποτέ τίποτα. Το γιατί αντιδρά ο κόσμος, είναι έξω από τον ορίζοντά του, είναι «ψιλά γράμματα». Νομίζει ότι είναι θέμα τιμήματος και εξαγοράς συνειδήσεων. Από πού άραγε να αντλεί το παράδειγμα;
Το γράψαμε και παλιότερα, σε άλλη ανάρτηση, για το πώς αναδεικνύεται κανείς βουλευτής στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, «τη βοηθεία» των ούρων. Αυτή είναι όμως η Ελλάδα μας και αυτή η ποιότητα του πολιτικού μας προσωπικού που μας έφερε ως εδώ, σ’ αυτά τα χάλια. Κι όχι μόνον αυτό, κυρίως αυτή είναι η ποιότητα των πολιτών-ψηφοφόρων που τους αναδεικνύει εκπροσώπους και κυβερνήτες μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου