ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Ο χώρος αυτός είναι χώρος διαλόγου και μπορεί να φιλοξενήσει τις απόψεις σας. Στείλτε στο email: ierissos@rocketmail.com

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Μαντινάδα Αλληλεγγύης

 
"Ζω χρόνια στην Χαλκιδική,
μα γω ΄μαι από την Κρήτη,
και έχω για καμάρι μου,
τον γέρο-Ψειλορίτη!! "

"Και πάντα θ αγωνίζομαι,
για του λαού τα δίκια,
να διώξω από τον τόπο μου.
λαμόγια και 'ποντίκια' "

"Εξω λοιπόν απ τις Σκουριές,
Μπόμπολας κι el dorado,
εδώ ειν΄ εμάς ο τόπος μας,
και κάνουμε κουμάντο."

"Δεν θέλω την 'ανάπτυξη'
που φέρνει το καρκίνο,
νερό χωρίς κυάνιο,
θέλω εγώ να πίνω."

"Θάλασσα,δάση,και νερά,
αυτά είναι ο χρυσός μας,
αυτά αξίζουνε για μας,
αυτά είναι το βιός μας."

"Γι αυτό λοιπόν 'επενδυτές'
για κάντε μας την χάρη,
να πάτε στα τσακίδια σας....
σας πήραμε χαμπάρι!!!"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Mπραβο λεβέντη μου!!!