Το έργο μας αναφέρεται στα φύλλα των δαφνών κα των πικροφαφνών που αποτελούν μόνιμο διάκοσμο της σκηνής και του παρασκηνίου της πολιτικής και κοινωνικής στην Ελλάδα. Αυτές οι δάφνες και πικροδάφνες διεκδικούν και κερδίζουν τον ρόλο του πρωταγωνιστή, ιδιαίτερα κατά τις προεκλογικές περιόδους, όπως συνέβη το 1977 (χρονιά στην οποία εκτυλίσσεται το έργο), όπως συνέβη το 1988, όπως συμβαίνει σ' όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις από συστάσεως του Ελληνικού κράτους και εντεύθεν...
1997 και 1999, τότε και σήμερα, 22 χρόνια όμως που πέρασαν δεν άλλαξαν τίποτα στην πολιτική τακτική. Σήμερα, απλώς χρησιμοποιούνται άλλα μέσα. Η τακτική παραμένει η ίδια, και αυτό που έχει σημασία ασφαλώς, δεν είναι το συγκεκριμένο μέσο, αλλά η χρήση διαφόρων μέσων, προκειμένου να κερδηθούν οι εντυπώσεις και όχι να καταδειχτεί, να λάμψει μια αλήθεια. • Τελικά φαίνεται ότι, μόνο οι εξελίξεις της τεχνολογίας δίνουν σε καθένα από τα τελευταία χρόνια μια ιδιαίτερη φυσιογνωμία, αλλιώς θα παρήλαυναν όλα πανομοιότυπα, με τον ίδιο βηματισμό και την ίδια μουσική υπόκρουση.
Η δράση τοποθετείται στην Τρίπολη και αυτό δεν είναι άξιον απορίας, αφού από πολλούς καθομολογείται ότι ιδιαίτερα οι Αρκάδες δρέπουν δάφνες στο πεδίο της πολιτικής, γνωρίζουν άριστα τους όρους του παιγνιδιού και πραγματοποιούν ελιγμούς αξιοθαύμαστους. Θα μπορούσαμε να παραθέσουμε ολόκληρο κατάλογο Αρκάδων που έχουν πρωταγωνιστήσει και πρωταγωνιστούν σ' αυτόν τον τομέα, αλλά έτσι θα νοθεύαμε τις προθέσεις του έργου και θα περιορίζαμε την εμβέλειά του στο χώρο και στο χρόνο. Τα στοιχεία εξ' άλλου που παραπέμπουν στον Αρκαδικό χώρο μέσα στο έργο δεν είναι πολλά, αν και οι συγγραφείς φαίνεται ότι έλαβαν υπόψη τους αφηγήσεις κάποιων Αρκάδων, όπως και δημοσιεύματα του τοπικού τύπου αυτής της περιόδου: "Ο επιτυχημένος αυτός υποψήφιος εμφανίζεται σαν ένας πολύ σοβαρός ανταγωνιστής στη διεκδίκηση της λαϊκής ψήφου. Ο νέος πολιτικός αστέρας της Αρκαδίας ανατέλλει;" • "Προβλέπουμε την ύπαρξη όχι ενός αστερίσκου, αλλά ενός εκπληκτικού αστέρος στο πολιτικό αρκαδικό στερέωμα. Όχι λόγια! Πρόκειται για μια δυναμική φυσιογνωμία" Τα πολιτικά ήθη και οι η πολιτική τακτική, ίντριγγες, συνωμοσίες, βερμπαλισμοί, η τέχνη του να λες αληθοφανή ψέματα και ο ψεύτικες αλήθειες, αποτελούν ένα καίριο θέμα της νέας ελληνικής πραγματικότητας, που εκτός από ένα πολύχρονο παρελθόν, φαίνεται ότι έχει πολύ μέλλον μπροστά του...
Ψήνονται ψηφοδέλτια
-
Παρά την επικαιρότητα των ημερών με το σήριαλ των υποκλοπών και το
“σκάνδαλο Καϊλή”, τα πολιτικά κόμματα προχωρούν στην σύνθεση των τοπικών
τους ψηφοδε...
Κυβέρνηση Κουίσλινγκ
-
Η κυβέρνηση της ΝΔ υποταγμένη πλήρως στα επιχειρηματικά συμφέροντα που
υπηρετεί και που την ανέδειξαν στην κυβέρνηση, προχωρά στην ψήφιση ενός
περιβαλλοντο...
"Λευτεριά στον Κορκονέα, ρε τσόγλανε"...
-
*4 σκίτσα για την αλλαγή της ποινής και την αποφυλάκιση του Κορκονέα *
*Γιώργος Μικάλεφ (The Press Project)*
*Τάσος Αναστασίου (Αυγή)*
*Τάσος Αναστασί...
Το Σπίτι της Λογοτεχνίας στη Βολισσό
-
Προγράμματα Ανοιξιάτικα και καλοκαιρινά λογοτεχνικά εργαστήρια ενηλίκων
Δωρεάν λογοτεχνικά προγράμματα για σχολεία από όλη την Ελλάδα, με
ανοιξιάτικες εκδρ...
Σήμερα, η Ιερισσός κλαίει από χαρά
-
Αποφυλακίστηκαν σήμερα, ο Γιάννης Σταθώρης και ο Δημήτρης Ιωάννου, κάτοικοι
Ιερισσού, προφυλακισμένοι από τον Ιούλιο για την υπόθεση της εμπρηστικής
επίθεσ...
3 σχόλια:
TO ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΣ ,ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Η υπόθεσή του είναι περι υποψηφίων Βουλευτών αν δεν κάνω λάθος.
Το έργο μας αναφέρεται στα φύλλα των δαφνών κα των πικροφαφνών που αποτελούν μόνιμο διάκοσμο της σκηνής και του παρασκηνίου της πολιτικής και κοινωνικής στην Ελλάδα. Αυτές οι δάφνες και πικροδάφνες διεκδικούν και κερδίζουν τον ρόλο του πρωταγωνιστή, ιδιαίτερα κατά τις προεκλογικές περιόδους, όπως συνέβη το 1977 (χρονιά στην οποία εκτυλίσσεται το έργο), όπως συνέβη το 1988, όπως συμβαίνει σ' όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις από συστάσεως του Ελληνικού κράτους και εντεύθεν...
1997 και 1999, τότε και σήμερα, 22 χρόνια όμως που πέρασαν δεν άλλαξαν τίποτα στην πολιτική τακτική. Σήμερα, απλώς χρησιμοποιούνται άλλα μέσα. Η τακτική παραμένει η ίδια, και αυτό που έχει σημασία ασφαλώς, δεν είναι το συγκεκριμένο μέσο, αλλά η χρήση διαφόρων μέσων, προκειμένου να κερδηθούν οι εντυπώσεις και όχι να καταδειχτεί, να λάμψει μια αλήθεια.
• Τελικά φαίνεται ότι, μόνο οι εξελίξεις της τεχνολογίας δίνουν σε καθένα από τα τελευταία χρόνια μια ιδιαίτερη φυσιογνωμία, αλλιώς θα παρήλαυναν όλα πανομοιότυπα, με τον ίδιο βηματισμό και την ίδια μουσική υπόκρουση.
Η δράση τοποθετείται στην Τρίπολη και αυτό δεν είναι άξιον απορίας, αφού από πολλούς καθομολογείται ότι ιδιαίτερα οι Αρκάδες δρέπουν δάφνες στο πεδίο της πολιτικής, γνωρίζουν άριστα τους όρους του παιγνιδιού και πραγματοποιούν ελιγμούς αξιοθαύμαστους. Θα μπορούσαμε να παραθέσουμε ολόκληρο κατάλογο Αρκάδων που έχουν πρωταγωνιστήσει και πρωταγωνιστούν σ' αυτόν τον τομέα, αλλά έτσι θα νοθεύαμε τις προθέσεις του έργου και θα περιορίζαμε την εμβέλειά του στο χώρο και στο χρόνο. Τα στοιχεία εξ' άλλου που παραπέμπουν στον Αρκαδικό χώρο μέσα στο έργο δεν είναι πολλά, αν και οι συγγραφείς φαίνεται ότι έλαβαν υπόψη τους αφηγήσεις κάποιων Αρκάδων, όπως και δημοσιεύματα του τοπικού τύπου αυτής της περιόδου: "Ο επιτυχημένος αυτός υποψήφιος εμφανίζεται σαν ένας πολύ σοβαρός ανταγωνιστής στη διεκδίκηση της λαϊκής ψήφου. Ο νέος πολιτικός αστέρας της Αρκαδίας ανατέλλει;"
• "Προβλέπουμε την ύπαρξη όχι ενός αστερίσκου, αλλά ενός εκπληκτικού αστέρος στο πολιτικό αρκαδικό στερέωμα. Όχι λόγια! Πρόκειται για μια δυναμική φυσιογνωμία"
Τα πολιτικά ήθη και οι η πολιτική τακτική, ίντριγγες, συνωμοσίες, βερμπαλισμοί, η τέχνη του να λες αληθοφανή ψέματα και ο ψεύτικες αλήθειες, αποτελούν ένα καίριο θέμα της νέας ελληνικής πραγματικότητας, που εκτός από ένα πολύχρονο παρελθόν, φαίνεται ότι έχει πολύ μέλλον μπροστά του...
Δημοσίευση σχολίου