ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Ο χώρος αυτός είναι χώρος διαλόγου και μπορεί να φιλοξενήσει τις απόψεις σας. Στείλτε στο email: ierissos@rocketmail.com

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Αφιερωμένο στους απανταχού Ιερισσιώτες

Το βιντεάκι αφιερώνεται στους απανταχού συμπατριώτες μας Ιερισσιώτες. Στους παλιούς για να θυμηθούν και να νοσταλγήσουν και στους νέους για να ανιχνεύσουν την μάννα του νερού. Ειδικά αφιερώνεται στα παιδιά του «Κυττάρου» που αυτή την εποχή ετοιμάζουν το 2ο τεύχος και αποτελούν μια ελπίδα για τον τόπο, στην άνυνδρη εποχή που ζούμε.

7 σχόλια:

Άκανθος είπε...

Καταπληκτικό τραγούδι, υπέροχες φωνές. (τελεία)

Να 'σαι καλά!!

Ανώνυμος είπε...

Στην πόλη η κρητικούδα μου

Στην πόλη είμαν κι άκουσα

Τ΄αρραβωνιάσματά σου,

Κι όλα μαύρα η κρητικούδα μου

Κι όλα μαύρα τα ΄βαψα

Πουκάμισο και ζώνη

Ως και γε κρητικούδα μου

Ως και το γελεκάκι μου

Στο μπογιατζή το πήγα

Κι ο μπογιατζής κρητικούδα μου

Κι ο μπογιατζης με ρώτησε

Γιατί τα βάφης μαύρα.

Αγάπην η κρητικούδα μου

Αγάπην είχα και έχασα

Απ΄την ανεμελιά μου

Τώρα τη βλε κρητικούδα μου

Τώρα τη βλέπω σ΄αλλο νιό

Και καίγεται η καρδιά μου.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο! Με συγκίνησες.


Ενας..απανταχού.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο .Συγχαρητήρια!
Τέτοια θέλουμε για να παραμείνουμε μέσω της παράδοσής μας ενωμένοι.
Και όχι να τρώμε τίς σάρκες μας με ανούσιες αναρτήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια ! Πολύ συγκινητικό.
Ενας τρόπος να νοιώθουμε πόσο πολύ πρέπει να μας ενώνει η παράδοσή μας , και να είμαστε πάντα ενωμένοι, χωρίς μίση και πάθη.

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε Ιερισσός; Το έριξες στα συγκινητικά και τα αγαπουλίστικα; Για μπες στη Ρεσπέντζα. Νομίζω ότι θα ξυπνήσεις...

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο κυρία Βαγγελιώ. Σε άκουσα και σε ξανάκουσα. Και ξέρεις από πού;
Από πολύ μακριά. Και πάλι μπράβο.