Ηλεκτρονική Έκδοση enet.gr, 21:02 Δευτέρα 31 Μαΐου 2010
Έργα στη Χαλκιδική που εντάσσονται στο ΕΣΠΑ ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης.
Πρόκειται για τα εξής:
• Κατασκευή Οδικού Τμήματος Ποτίδαια - Κασσανδρεία του Οδικού Δικτύου Κασσάνδρας, με προϋπολογισμός ένταξης 80 εκατ. ευρώ. Η κατασκευή αφορά 17,48 χλμ. αυτοκινητοδρόμου, με δύο ανισόπεδους κόμβους (Ν.Φώκαιας και Κασσανδρείας). Η δημοπράτηση του έργου προγραμματίζεται για την 6η Ιουλίου και αναμένεται η ολοκλήρωση του στο τέλος του 2012.
• Περιμετρική Οδός Πολυγύρου, Τμήμα Άγιος Βλάσης προς Βράσταμα, με προϋπολογισμό ένταξης 8,65 εκατ. ευρώ. Η κατασκευή αφορά οδικό τμήμα μήκους 2 χλμ., από τον Άγιο Βλάση, που καταλήγει η επαρχιακή οδός Γερακινής - Πολυγύρου, μέχρι τη συμβολή με την επαρχιακή οδό Πολυγύρου - Βραστάμων. Το υπ’ όψη οδικό τμήμα θα παρακάμπτει τον Πολύγυρο και θα εκτρέπει τη διερχόμενη κυκλοφορία, από και προς τη χερσόνησο της Σιθωνίας, από τον πολεοδομικό ιστό στην περιαστική οδό. Η δημοπράτηση του έργου προγραμματίζεται για την 15η Ιουνίου και αναμένεται η ολοκλήρωση του εντός του 2012. Όσον αφορά στα έργα ταμίευσης, επεξεργασίας, μεταφοράς και διανομής νερού για την ύδρευση της περιοχής ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την αξιοποίηση των διαθέσιμων υδάτινων πόρων μέσω των ακόλουθων μελετών και έργων:
1. Φράγμα, Διυλιστήρια (Ε.Ε.Υ.) και Δίκτυα Πετρένια. Εκπονείται η μελέτη "Ύδρευση Νομού Χαλκιδικής. Μελέτη καθαρισμού, μεταφοράς και αποθήκευσης νερού" με συνολική προβλεπόμενη αμοιβή 3.094.000 ευρώ με Φ.Π.Α. Η δημοπράτηση του έργου εκτιμάται εντός του 2011.
2. Φράγμα, Διυλιστήρια (Ε.Ε.Υ.) και Δίκτυα Χαβρία Νομού Χαλκιδικής. Εκπονείται η μελέτη "Μελέτη Φράγματος Χαβρία Χαλκιδικής". Με συνολική προβλεπόμενη αμοιβή 2.555.341,44 ευρώ με Φ.Π.Α. Έχει ολοκληρωθεί η "Εκτέλεση γεωτεχνικών ερευνητικών εργασιών για τις ανάγκες της οριστικής μελέτης Φράγματος Χαβρία Χαλκιδικής" τελικής αμοιβής 843.806 ευρώ με Φ.Π.Α. Η δημοπράτηση του έργου εκτιμάται το 2012.
3. Φράγμα, Διυλιστήρια (Ε.Ε.Υ.) και Δίκτυα Ολυνθίου Νομού Χαλκιδικής. Έχει ολοκληρωθεί η "Συμπληρωματική έρευνα έργων αξιοποίησης υδάτινων πόρων Χαλκιδικής - Φράγμα Ολυνθίου" ποσού 369.912 ευρώ με Φ.Π.Α., με αντικείμενο την επιλογή της βέλτιστης θέσης δημιουργίας του ταμιευτήρα. Η δημοπράτηση της κατασκευής εκτιμάται εντός του 2013, εφόσον εξασφαλισθούν οι απαιτούμενοι πόροι.
Επίσης τα έργα:
α) "Θέρμη - Όρια Νομών "Θεσσαλονίκης - Χαλκιδικής" και "Όρια Νομών - Γαλάτιστα", θα δημοπρατηθούν εντός του 2010 λαμβάνοντας υπόψη τις θέσεις των δήμων Θέρμης και Βασιλικών.
β) Το έργο "Σύνδεσης της Εγνατίας με το οδικό δίκτυο της Χαλκιδικής" και ειδικά το τμήμα "Κόμβος Γερακαρούς - Άγιος Πρόδρομος". Η μελέτη είναι ήδη υπό σύνταξη και εκτιμάται η ολοκλήρωσή της στις αρχές του 2011. Η δαπάνη του έργου θα είναι της τάξεως των 60 εκατ. ευρώ χωρίς να υπολογιστούν οι απαλλοτριώσεις.
γ) Η μελέτη του Οδικού Τμήματος "Πολύγυρος - Ουρανούπολη" βρίσκεται ήδη σε βάση επικύρωσης διαγωνισμού ανάθεσης μελετών, οι οποίες και αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2012. Το κόστος του έργου προϋπολογίζεται περί τα 100 εκατ. ευρώ. Η δημοπράτηση του έργου σχεδιάζεται ανά τμήματα.
Πρόκειται για τα εξής:
• Κατασκευή Οδικού Τμήματος Ποτίδαια - Κασσανδρεία του Οδικού Δικτύου Κασσάνδρας, με προϋπολογισμός ένταξης 80 εκατ. ευρώ. Η κατασκευή αφορά 17,48 χλμ. αυτοκινητοδρόμου, με δύο ανισόπεδους κόμβους (Ν.Φώκαιας και Κασσανδρείας). Η δημοπράτηση του έργου προγραμματίζεται για την 6η Ιουλίου και αναμένεται η ολοκλήρωση του στο τέλος του 2012.
• Περιμετρική Οδός Πολυγύρου, Τμήμα Άγιος Βλάσης προς Βράσταμα, με προϋπολογισμό ένταξης 8,65 εκατ. ευρώ. Η κατασκευή αφορά οδικό τμήμα μήκους 2 χλμ., από τον Άγιο Βλάση, που καταλήγει η επαρχιακή οδός Γερακινής - Πολυγύρου, μέχρι τη συμβολή με την επαρχιακή οδό Πολυγύρου - Βραστάμων. Το υπ’ όψη οδικό τμήμα θα παρακάμπτει τον Πολύγυρο και θα εκτρέπει τη διερχόμενη κυκλοφορία, από και προς τη χερσόνησο της Σιθωνίας, από τον πολεοδομικό ιστό στην περιαστική οδό. Η δημοπράτηση του έργου προγραμματίζεται για την 15η Ιουνίου και αναμένεται η ολοκλήρωση του εντός του 2012. Όσον αφορά στα έργα ταμίευσης, επεξεργασίας, μεταφοράς και διανομής νερού για την ύδρευση της περιοχής ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την αξιοποίηση των διαθέσιμων υδάτινων πόρων μέσω των ακόλουθων μελετών και έργων:
1. Φράγμα, Διυλιστήρια (Ε.Ε.Υ.) και Δίκτυα Πετρένια. Εκπονείται η μελέτη "Ύδρευση Νομού Χαλκιδικής. Μελέτη καθαρισμού, μεταφοράς και αποθήκευσης νερού" με συνολική προβλεπόμενη αμοιβή 3.094.000 ευρώ με Φ.Π.Α. Η δημοπράτηση του έργου εκτιμάται εντός του 2011.
2. Φράγμα, Διυλιστήρια (Ε.Ε.Υ.) και Δίκτυα Χαβρία Νομού Χαλκιδικής. Εκπονείται η μελέτη "Μελέτη Φράγματος Χαβρία Χαλκιδικής". Με συνολική προβλεπόμενη αμοιβή 2.555.341,44 ευρώ με Φ.Π.Α. Έχει ολοκληρωθεί η "Εκτέλεση γεωτεχνικών ερευνητικών εργασιών για τις ανάγκες της οριστικής μελέτης Φράγματος Χαβρία Χαλκιδικής" τελικής αμοιβής 843.806 ευρώ με Φ.Π.Α. Η δημοπράτηση του έργου εκτιμάται το 2012.
3. Φράγμα, Διυλιστήρια (Ε.Ε.Υ.) και Δίκτυα Ολυνθίου Νομού Χαλκιδικής. Έχει ολοκληρωθεί η "Συμπληρωματική έρευνα έργων αξιοποίησης υδάτινων πόρων Χαλκιδικής - Φράγμα Ολυνθίου" ποσού 369.912 ευρώ με Φ.Π.Α., με αντικείμενο την επιλογή της βέλτιστης θέσης δημιουργίας του ταμιευτήρα. Η δημοπράτηση της κατασκευής εκτιμάται εντός του 2013, εφόσον εξασφαλισθούν οι απαιτούμενοι πόροι.
Επίσης τα έργα:
α) "Θέρμη - Όρια Νομών "Θεσσαλονίκης - Χαλκιδικής" και "Όρια Νομών - Γαλάτιστα", θα δημοπρατηθούν εντός του 2010 λαμβάνοντας υπόψη τις θέσεις των δήμων Θέρμης και Βασιλικών.
β) Το έργο "Σύνδεσης της Εγνατίας με το οδικό δίκτυο της Χαλκιδικής" και ειδικά το τμήμα "Κόμβος Γερακαρούς - Άγιος Πρόδρομος". Η μελέτη είναι ήδη υπό σύνταξη και εκτιμάται η ολοκλήρωσή της στις αρχές του 2011. Η δαπάνη του έργου θα είναι της τάξεως των 60 εκατ. ευρώ χωρίς να υπολογιστούν οι απαλλοτριώσεις.
γ) Η μελέτη του Οδικού Τμήματος "Πολύγυρος - Ουρανούπολη" βρίσκεται ήδη σε βάση επικύρωσης διαγωνισμού ανάθεσης μελετών, οι οποίες και αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2012. Το κόστος του έργου προϋπολογίζεται περί τα 100 εκατ. ευρώ. Η δημοπράτηση του έργου σχεδιάζεται ανά τμήματα.
1 σχόλιο:
Το έργο στα Πετρένια αλήθεια για ποιούς γίνεται?
Ποιά περιοχη έχει ανάγκη για υδροδότηση και σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς ετοιμάζονται να ξοδευτούν κάμποσα εκατομμύρια ευρω?
Μήπως πίσω από το έργο αυτό κρύβεται το άνοιγμα των σκουριών και η καταστροφή του Κάκαβου?
Δημοσίευση σχολίου